גלנט: "לפיד הוא הראשון שנכנס ללשכת רה"מ בשביל בחירות"

    אסתי פלד No Comments on גלנט: "לפיד הוא הראשון שנכנס ללשכת רה"מ בשביל בחירות"

    השר לשעבר ח"כ יואב גלנט ב"מהדורה המרכזית": "הפגישה לא הייתה צריכה להיראות כך. הייתי המזכיר הצבאי של שרון, עשרות פגישות עם ראש האופוזיציה ולא יצאו תמונות. לפיד הוא ראש הממשלה הראשון והיחיד שנכנס ללשכת רה"מ כדי לעשות בחירות"

    צילום: פלאש 90
    10:43
    30.05.24
    נתי קאליש No Comments on ביקור היסטורי: האחים האדמורי"ם נפגשו בצפת

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בכיר הליכוד, חה"כ יואב גלנט שוחח הערב (שני) עם אבי רבינא במהדורה המרכזית, ותקף בחריפות את ראש הממשלה לפיד על רקע התנהלותו בנושא הפגישה הביטחונית עם נתניהו. "זה לא צריך להיראות כך. הייתי המזכיר הצבאי של שרון. היו עשרות פגישות עם ראשי האופוזיציה ולא יצאו תמונות", אמר גלנט.

    לדבריו "הבעיה של לפיד שהוא ראש הממשלה הראשון והיחיד שנכנס ללשכת רה"מ על מנת לעשות בחירות. חוסר ניסיונו והשקיקה שלו לנצח בבחירות מביא אותו לעשות דברים לא מאוזנים".

    עוד הוסיף: "ראש ממשלה אחר היה עוסק אך ורק בנושא הגרעין ומנסה למנוע את ההסכם. הוא היה מגייס את דעת הקהל בארץ ובעולם ויושב על דלת הבית הלבן בניסיון למנוע את ההסכם".

    הוא הסביר: "הציבור צריך להבין שההסכם הזה הוא דבר רע מאוד. גם ההסכם הקודם היה גרוע כי הוא כלל רק את נושא ההעשרה ולא את מערכות הנשיאה ומנגנון ההפעלה. אותו הסכם גם אמר שמותר לפקח רק על מה שהאיראנים מסכימים שתפקח עליו".

    "הדבר הזה", המשיך גלנט "כאין וכאפס לעומת המצב היום שהם הגיעו לרמת העשרה הרבה יותר גרועה והם לא מוכנים להשמיד את מה שכבר נעשה. הם עלולים לפרוץ תוך שבועות ליכולת מלאה של חומר בקיע וכאשר משחררים אותם מהסנקציות יהיו להם בכל שנה מאוד מיליארדי דולרים שעלולים לשמש אותם להעצים את תכנית הגרעין ולטרור".



    0 תגובות